اخبار ارزهای دیجیتال - بیت کوین نیوز - اتریوم نیوز - news

اخبار لحظه ای ارزهای دیجیتال و تغییرات و تصمیم گیری های لحظه ای دولت ها در قبال کریپتو کارنسی

اخبار ارزهای دیجیتال - بیت کوین نیوز - اتریوم نیوز - news

اخبار لحظه ای ارزهای دیجیتال و تغییرات و تصمیم گیری های لحظه ای دولت ها در قبال کریپتو کارنسی

متن ترانه علیرضا پویا به نام منو تو

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ب.ظ

دانلود آهنگ علیرضا پویا منو تو

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * منو تو * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , علیرضا پویا باشید.

 

دانلود آهنگ علیرضا پویا به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Alireza Pouya called Mano To With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ علیرضا پویا منو تو

 

متن ترانه علیرضا پویا به نام منو تو


منو تو و نم بارون بیا فقط عاشقی کنیم آره اینه یه قانون
من و تو میشیم آروم با صدای بارون عشقو بگیریم آسون
تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم
شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

مروارید قلبم قطعا هر وقت دلت بگیره من هستم رسما رفتن
اونایی که قبلا بودن سرجمع اونا رو نیستم اصلا همه رو پروندم کم کم

تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم
شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

 

علیرضا پویا منو تو

مدیاک ››› علیرضا پویا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
coin extend

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی