اخبار ارزهای دیجیتال - بیت کوین نیوز - اتریوم نیوز - news

اخبار لحظه ای ارزهای دیجیتال و تغییرات و تصمیم گیری های لحظه ای دولت ها در قبال کریپتو کارنسی

اخبار ارزهای دیجیتال - بیت کوین نیوز - اتریوم نیوز - news

اخبار لحظه ای ارزهای دیجیتال و تغییرات و تصمیم گیری های لحظه ای دولت ها در قبال کریپتو کارنسی

متن ترانه ایهام به نام دنیای بعد تو

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دانلود آهنگ ایهام دنیای بعد تو

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * دنیای بعد تو * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , ایهام باشید.

 

دانلود آهنگ ایهام به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Ehaam called Donyaye Bad Az To With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ ایهام دنیای بعد تو

 

متن ترانه ایهام به نام دنیای بعد تو


بی من کجا رفت آه سردی میکشم
از رفتنش آخر چرا رفت
بی من کجا رفت آشنای من
غریبانه میان جاده ها رفت
در بهار چشم من امشب اگر باران ببارد
موجم از طوفان تو حال مرا دریا ندارد
دریا ندارد
دنیای بعد از تو مرا از پا در آورده ببین
از تو برای قلب من دیوانگی مانده همین
عشق مرا از من نگیر
دنیای بعد از تو عجب جای غم انگیزی
شده دورم کن از این گوشه گیری
دنیای بعد از تو مرا از پا در آورده ببین
از تو برای قلب من دیوانگی مانده همین
عشق مرا از من نگیر
دنیای بعد از تو عجب جای غم انگیزی
شده دورم کن از این گوشه گیری
دوری از من بین ما حتی اگر این فاصله یک ذره باشد
درد بزرگیست عشق تو در غربت خانه رهایت کرده باشد
در بهار چشم من امشب اگر باران ببارد
موجم از طوفان تو حال مرا دریا ندارد
دریا ندارد
دنیای بعد از تو مرا از پا در آورده ببین
از تو برای قلب من دیوانگی مانده همین
عشق مرا از من نگیر
دنیای بعد از تو عجب جای غم انگیزی
شده دورم کن از این گوشه گیری
دنیای بعد از تو مرا از پا در آورده ببین
از تو برای قلب من دیوانگی مانده همین
عشق مرا از من نگیر
دنیای بعد از تو عجب جای غم انگیزی
شده دورم کن از این گوشه گیری

 

ایهام دنیای بعد تو

مدیاک ››› ایهام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۰
coin extend

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی